1. Rejestracja użytkownika wiąże się z akceptacją regulaminu.
2. Rejestracja użytkownika równa się zgodzie na ingerencję Mistrza Gry.
3. Consciousness to twór fikcyjny, w żaden sposób nie należy wiązać twórczości forum z prawdami historycznymi.
4. Wszystkie wątki napisane przez graczy są fikcją literacką.
5. Zabronione jest głoszenie i propagowanie treści nazistowskich, komunistycznych, rasistowskich, homofobicznych, mających w jakikolwiek sposób urazić odczucia (również religijne) osób korzystających z forum jak i spoza niego.
6. Konflikty rozwiązywane winny być prywatnie, poza tłem publicznym.
7. Nieznajomość zasad nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania.
8. Na forum rejestrujemy się imieniem i nazwiskiem wymyślonej postaci. Akcja rozgrywa się Nowym Orleanie.
9. Nie tworzymy postaci wykraczających poza klimat forum, tj. Potterów, wiedźminów, wilkołaków itp.
10. Każda postać musi posiadać wizerunek, a tym samym avatar (wymiary to 200x320)
11. Avatar musi być zdjęciem, wyglądów nie można powtarzać, a zmiana możliwa jest tylko w wyjątkowych sytuacjach. Wyglądów nie można rezerwować.
12. Prosimy o unikanie rozpowszechnionych na skale wielkiej popkultury wizerunków.
13. Jeśli nie masz pomysłu na wizerunek zgłoś się do kogoś z Adminów (w szczególności do pomocy w tej dziedzinie zgłasza się Barabrella Ma Lutka)
14. Posty fabularne można pisać dopiero po akceptacji karty postaci.
15. Na forum istnieje możliwość tworzenia multikont.
16. Na forum istnieje bilokacja, jednak prosimy o rozsądne korzystanie z niej.
17. Wątek, w którym gracze nie odpisują dłużej niż tydzień bez zaznaczenia nieobecności w przeznaczonym do tego temacie, jest ucinany. Chcemy uniknąć blokowania lokacji, dlatego Mistrz Gry w takiej sytuacji daje przymusowe zt. Jeśli gracz jednak zaznaczy chęć kontynuowania wątku i poinformuje o tym w przeznaczonym do tego miejscu, nikt nie ma prawa przerwać jego sesji.
18. Użytkownik, rejestrując się, zgadza się z góry na wszystkie plany Mistrza Gry, ale w przypadku jakichś przełomowych zmian dla postaci, odbędzie się konsultacja z graczem.
19. Największą władzę fabularną ma Mistrz Gry, to co napisze jest święte i nie można tego zignorować.
20. Każdy gracz musi się liczyć z konsekwencjami swoich ruchów fabularnych, tj. jeśli postać urządzi zamach na Ojca Dyrektora, to albo zginie, albo będzie musiała uciec, wydłubać sobie chip i się starannie chować. Jeśli się do tego nie zastosuje, nie będziemy się wahać przed uśmierceniem postaci, więc takie przedsięwzięcia lepiej konsultować z MG.
21. Gra toczy się w czasach obecnych, w Nowym Orleanie.
22. Posty erotyczne winny być określane w
- Kod:
-
[spoiler][/spoiler]
23. Bardzo cienimy sobie postacie kreatywne, jednak prosimy o nie tworzenie super-hiper-zdolnych szesnastolatków-dwudziestoparolatków mogących obalić świat. Im postać starsza tym silniejsza i mogąca więcej zdziałać.
24. Gracz jest częścią fabuły, jednak nie ma prawa decydować o ruchach i poczynaniach innych graczy.
25. Brak aktywności użytkownika przez okres miesiąc + 1 dzień bez wcześniejszego zaznaczenia nieobecności równa się dezaktywacji postaci
26. Jesteśmy tu po to, aby się bawić!