W połowie dziewiętnastego wieku dokonano przełomowego odkrycia w sprawie istnienia poprzednich wcieleń - zostało naukowo udowodnione ich istnienie. Przez kolejne lata badano tę kwestię, przeprowadzając niekiedy wręcz brutalne eksperymenty na ludziach z gett i biednych dzielnic, którzy za duże pieniądze sprzedawali swoje życia ośrodkom badań. Gdy założono St. Melchiorre, nie wiedziano jeszcze tyle, co dziś. Na początku lat dwudziestych Glen Clay, amerykański neurolog i psychoanalityk opracował metodę rozpoznawania tożsamości poprzedniego wcielenia opartej na hipnozie i psychoanalizie, za co otrzymał nagrodę Nobla. Od lat trzydziestych sprawa poprzednich wcieleń stała się dosyć głośna w mediach, do dziś jednak nie wszyscy zawierzają opracowanym teoriom. Rząd zadecydował, że każdy w wieku szesnastu lat powinien zgłosić się do ośrodka badań pod pretekstem zrobienia bilansu zdrowotnego, a badany przekonany jest o tym, że ma to na celu wykryć zaburzenia w rozwoju psychospołecznym. Od tego momentu decyduje się, co stanie się w dalszej kolejności - jeśli poprzednie wcielenie danej jednostki było przeciętną, nic nieznaczącą postacią, na wstępnych badaniach się kończy. Inaczej jest jednak w przypadku osób, które w poprzednim życiu były jednostkami kontrowersyjnymi. Delikwent otrzymuje wtedy nakaz stawienia się w tajnym ośrodku - dla USA jest to właśnie Święty Melchior.
O co chodzi z poprzednimi wcieleniami?
Ponieważ pytacie o to kim możecie być i na jakiej zasadzie, postaram się wam wszystko rzeczowo wyjaśnić. 1. Każdy gracz musi posiadać poprzednie wcielenie. 2. Wcielenie wybiera gracz według własnych preferencji. 3. Wcieleniem może być postać historyczna, ale niekoniecznie, gracz ma możliwość wymyślenia poprzedniego wcielenia. 4. Wcieleniem może być jakiś polityk, słynny wódz, naukowiec, artysta, żołnierz. 5. Wcieleniem może być również ciekawe zwierzę. 6. Oczywiście można lawirować między płciami. W dzisiejszym wcieleniu postać może być mężczyzną, a w poprzednim kobietą i na odwrót. 7. Nie istnieje możliwość zmiany poprzedniego wcielenia jeśli rozpoczęło się już grę fabularną.